Isporuka na teritoriji Republike Srbije

Dostava online porudžbina na sajtu www.clair.rs vrši se na dva načina, kurirskom službom ili ličnim preuzimanjem u radnji u Novom, Sadu.

Preuzimanje u radnji:

Ukoliko želite lično da preuzmete svoju porudžbinu, prilikom poručivanja potrebno je odabrati opciju PREUZIMANJE U RADNJI. Preuzimanje se vrši u radnji na adresi koju možete pročitati OVDE.

Poruku obaveštenja da je paket spreman za preuzimanje dobićete na email ili SMS-om. U radnji je potrebno da zaposlenom pokažete potvrdu porudžbine sa brojem poružbine u elektronskoj ili štampanoj formi. Rok za preuzimanje je 3(tri) radna dana, po isteku roka porudžbina se stornira a novac vraća na račun kupca.

Isporuka kurirskom službom

Naše pošiljke u Srbiji šaljemo City Express kurirskom službom.

Uobičajeno vreme dostave je 2(dva) do 5(pet) radnih dana od trenutka poručivanja.

Do odstupanja i produženja može doći ukoliko primalac nije na adresi kod prvog pokušaja isporuke, loših vremenskih uslova ili svih ostalih nepredviđenih situacija u transportu na koje prevoznik ili prodavac nije mogao da utiče.

Dostava se vrši radnim danima od 8:00 do 16:00 sati. Za dostavu je moguće odrediti i drugu adresu od one na kojoj stanujete, npr. adresu radnog mesta.

Isporuka se ne vrši subotom i nedeljom.

Ukoliko primalac nije na adresi, kurirsku službu možete nazvati na broj koji će biti naveden na obaveštenju i dogovoriti se o mestu i vremenu dostave koje Vam najviše odgovara.

Sve artikle pakujemo u zaštićenu ambalažu oblepljenu belo-zelenim selotepom sa podacima firme CLAIR d.o.o., kako bi Vam proizvodi došli u stanju u kakvom smo Vam ih i poslali. Trošak pakovanja ne naplaćujemo.

Kupac je u obavezi da obezbedi tačan iznos otkupnine. Plaćanje se vrši u dinarima (RSD).

City Express kurirska služba koju angažujemo za dostavu paketa, ne vrši isporuku na teritoriji Kosova i Metohije.

U specifičnim okolnostima kurirska služba zadržava pravo da isporuku ne vrši u zatvorenom prostoru ukoliko postoji procena da zdravlje kurira može biti ugroženo.

Status i praćenje pošiljke

Status pošiljke možete proveriti pozivom na telefon 062 622 200 svakog radnog dana u periodu od 9č do 17č kao i subotom u periodu od 9č do 12č.

Praćenje pošiljke možete vršiti OVDE. Ukoliko nemate broj pošilje slobodno nas kontaktirajte.

Neisporučeni paketi

Ukoliko paket ne bude isporučen, prodavac zadržava pravo da stornira porudžbinu bez ponovljenog slanja. Ukoliko je izvšeno plaćanjeuplatnicom, kupcu će biti izvršen povraćaj novca na karticu ili račun koji dostavi email-om.

Isporuka u inostranstvu se ne vrši!

Ako kupac iz bilo kog razloga odbije da preuzme porudžbinu prilikom isporuke kurirske službe, Clair d.o.o. zadržava pravo naplate ukupnih troškova transporta i povraćaja pošiljke, a u krajnjem slučaju evidentira kupca kao nepoželjnog, stoga kupac neće više moći da vrši porudžbine niti da kupuje robu od firme Clair d.o.o.